Ķekavas novada dome 2024. gada 3. oktobrī pieņēma lēmumu par pašvaldības kapitālsabiedrību reorganizācijas uzsākšanu, lai ilgtermiņā izveidotu vienu spēcīgu un efektīvu uzņēmumu, kas sniedz visus būtiskos komunālos pakalpojumus novada iedzīvotājiem. Reorganizācijas gaitā tiks apvienotas četras kapitālsabiedrības – SIA “Ķekavas nami”, SIA “BŪKS”, SIA “Baložu komunālā saimniecība” un SIA “Ķekavas sadzīves servisa centrs”.
Pirmais solis šajā procesā ir SIA “BŪKS” pievienošana SIA “Ķekavas nami”, kas notiks no 2025. gada 1. oktobra. Tas nozīmē, ka Baldones pilsētas un pagasta iedzīvotāji kļūs par SIA “Ķekavas nami” klientiem, saglabājot visus līdzšinējos pakalpojumus un klientu apkalpošanas iespējas.
KLIENTU CENTRS
Klientu centrs Rīgas ielā 67, Baldonē turpinās darbu ierastajās telpās.
PIEŅEMŠANAS LAIKS:
P. 10.00 – 13.00
O. 8.00 – 12.00
T. 15.00 – 17.00
C. 15.00 – 19.00
P. 10.00 – 13.00
Saziņa uz:
- vienoto diennakts tālruni 29220011 (1 – māju apsaimniekošana vai avārijas pieteikšana; 2 – informācija par rēķiniem; 3 – administrācija);
- tālruni 67932700 līdz 1. janvārim (klientu centrs Baldonē).
NORĒĶINU KĀRTĪBA
No 30. septembra norēķini jāveic uz SIA “Ķekavas nami” kontiem:
- SEB banka: LV18UNLA0003001609027 (UNLALV2X)
- Swedbank: LV28HABA0551032288679 (HABALV22)
Reorganizācija neietekmēs pakalpojumu tarifus – tie paliks tādi paši kā līdz šim, katrai apdzīvotajai vietai piemērojot individuālu pieeju.
BILL ME
No 1. oktobra Baldones iedzīvotājiem būs pieejams elektroniskais klientu portāls Bill.me. Portāls ļauj vienuviet pārvaldīt komunālos pakalpojumus – saņemt un apmaksāt rēķinus, iesniegt skaitītāju rādījumus, pārskatīt maksājumu vēsturi, saņemt paziņojumus un sazināties ar pakalpojuma sniedzēju. Bill.me pieejams gan datorā, gan mobilajā lietotnē (iOS un Android), un tā izmantošana ir bez maksas.
Bill.me sniedz vairākus būtiskus ieguvumus:
- rēķini pieejami elektroniski uzreiz pēc sagatavošanas,
- iespējama apmaksa tiešsaistē,
- nav jāglabā papīra rēķini,
- ātra un ērta saziņa ar pakalpojuma sniedzēju.
Digitālo risinājumu ieviešana palīdz samazināt papīra dokumentu apriti un paātrina informācijas apriti starp iedzīvotājiem un uzņēmumu.
Reorganizācijas mērķis ir samazināt administratīvās izmaksas, efektīvāk izmantot resursus un vienkāršot komunikāciju ar iedzīvotājiem. Apvienojot līdzvērtīgas kapitālsabiedrības, tiek stiprināta uzņēmuma kapacitāte, piesaistīti kopīgi resursi, zināšanas un tehnoloģijas, kas ļaus attīstīt inovatīvus risinājumus un paaugstināt pakalpojumu kvalitāti. Esošie un potenciālie kapitālsabiedrību klienti būs lielākie ieguvēji apvienošanas rezultātā, jo visā Ķekavas novadā darbosies viena kapitālsabiedrība, kas atvieglos saziņu un mazinās birokrātiju.
Reorganizācijas rezultātā SIA “Ķekavas nami” kļūs par vienotu un stabilu partneri, nodrošinot kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu, modernus digitālos risinājumus un ilgtspējīgu attīstību visā Ķekavas novadā.